Nieuw: App klantenportaal

Nieuw: App klantenportaal

8 december 2022
App klantenportaal

Beste bewoner,

Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app.
Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.1 Ymere beschikbaar via warmaanhetij.nl

Download de app
Je kunt de app voor de telefoon en de tablet ook hier downloaden via de Apple App Store en de Google Play Store:

Feedback
Heb je feedback voor verbeteringen in de app? We horen het graag van je en je kunt deze in de app doorgeven via
Instellingen > Neem contact op.

We hopen dat je net zo enthousiast bent als wij en wensen je veel plezier bij het gebruiken van onze nieuwe app!

Met vriendelijke groet,
Team WarmAanHetIJ

Warm aan het IJ 3.1 - Archief

Serviceberichten

  • Algemeen
    WKO AHIJ 3.1 B.V. Gebouw De Berend maakt onderdeel uit van WKO AHIJ 3.1 B.V. Aan de 133 aangesloten woningen wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame […]
  • Tarieven 2024
    WKO AHIJ 3.1 B.V. 1-1-2024 De tarieven 2024 vind je onder “Tarieven en Voorwaarden” op deze website. terug naar NIEUWS pagina  terug naar NIEUWS pagina Warm aan het IJ 3.1 – Archief […]
  • Algemeen
    WKO AHIJ 3.1 B.V. Gebouw De Berend maakt onderdeel uit van WKO AHIJ 3.1 B.V. Aan de 133 aangesloten woningen wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame […]
  • Algemeen
    WKO AHIJ 3.1 B.V. Gebouw De Berend maakt onderdeel uit van WKO AHIJ 3.1 B.V. Aan de 133 aangesloten woningen wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame […]

Technische berichten

  • Levering koeling
    Levering van koeling voor huurders van YMERE 30 April 2024 In verband met de hoge weersverwachtingen voor de komende dagen, is het systeem overgeschakeld naar de levering van koeling. Warmteafname […]
  • Levering koeling
    Voorbereiding koelseizoen Levering koeling, Voor de beschikbaarheid van koeling betaal je maandelijks een vast bedrag. Er zijn geen verbruikskosten voor koeling. De afname van warmte is het gehele […]
  • Voorbereiding koelseizoen
    Voorbereiding koelseizoen 11 mei 2023 Voorbereiding koelseizoen  Door de voorspelling van oplopende buitentemperaturen, wordt het WKO-systeem voorbereid op de levering van koeling. Zodra de levering […]
  • App klantenportaal
    Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App klantenportaal Beste bewoner, Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app. Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.1 […]
  • Gepland onderhoud op 19 januari
    Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari 12 januari 2023 Voor donderdag 19 januari staat er een onderhoud gepland aan de WKO-installatie. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd tussen […]
  • Koudelevering gestopt
    Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar warme bron Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron. Dit betekent dat de […]
  • Koeling met extreme hitte
    Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze installaties, zodat u verzekerd bent van de best mogelijke koeltelevering, via de vloerleidingen in uw woning. Aan de extreme […]
  • Levering koeling
    Levering van koeling voor huurders van YMERE Het systeem is overgeschakeld naar de levering van koeling. Huurders van YMERE kunnen gratis gebruik maken van de beschikbaarheid en de levering van […]
  • Nieuw: App klantenportaal
    Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App klantenportaal Beste bewoner, Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app. Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.1 […]